Új, eddigiektől szokatlan kampányba fogott Schaller Marianna divatszakértő. A kezdeményezés célja nem kevesebb, minthogy megreformálja a magyar férfiak stílusát, és ehhez most nőtársai segítségét kéri.
„Reformáljuk meg együtt a körülöttünk élő férfiak stílusát” – mondta lelkesen Schaller Marianna, a Marianna Boutique tulajdonosa, aki már több évtizede kiemelkedő szerepet tölt be a divatszakmában. A tavaszi megújulás jegyében a butiktulajdonos most arra kéri a hölgyeket, segítsenek neki és csempésszenek új darabokat párjuk gardróbjába.
„Általános tendencia Magyarországon, hogy míg egy nő tíz ruhát vásárol magának, addig a férfiak egy, jobb esetben két darabot. Továbbá több évtizede azt látom, hogy az erősebbik nem képviselőit kilencven százalékban nők öltöztetik. Ezért is jutott eszembe, hogy hölgyvásárlóim segítségével indítsunk kampányt. Saját tapasztalatból mondhatom, nekünk sem egyszerű a helyzetünk, hiszen nagyon nehéz a férfiakat kimozdítani komfortzónájukból, többnyire elzárkóznak az új divatirányzatok elől, ragaszkodnak megszokott, agyonhordott ingjeikhez, nadrágjaikhoz. Remélhetőleg ezzel az akcióval sikerül arra buzdítanom a nőket, hogy bátrabban öltöztessék párjukat” – tette hozzá Marianna, aki annak idején a Luxus Áruházban diplomatákat és nagyköveteket is öltöztetett.

A divatszakember elmondása szerint szerencsére a férfiak egy része az utóbbi években egyre jobban odafigyel a trendekre. Általában vagy meglévő öltözékekhez vásárolnak divatos kiegészítőket vagy komplett, jól variálható szetteket választanak maguknak. A kezdeményezés célja, hogy ezen pozitív irányvonalat követve még több férfi váljon stílusosabbá.
Schaller Marianna
Fotók: Marianna Boutique




Vélemény, hozzászólás?